En underbar dag!

Idag har jag som sagt varit i Mariestad över dagen och umgåtts med syster och systerdotter.. och det har varit en helt underbar dag!
Vi har varit iväg i granstaden Skövde under flera timmar idag och shoppat. Lillan fick många nya söta kläder, jag hittade mig två par skor och systra mi hittade sig lite nya kläder hon med.
Det har varit riktigt mysigt att umgås med Marlén och Embla idag. Embla är så fruktansvärt söt unge! Jag har fått hjälpa till att byta blöjor och sådant idag. Har kört henne i vagnen, burit henne i famnen, bytt kläder på henne då hon tyvärr råkade kissa på sin body under tiden jag bytte blöja på henne. haha! :P
När vi var hemma hos dem i Mariestad igen så satt jag med Embla i min famn, hon låg på min arm och somnade där.. hon såg ut som en koalabjörn som sover på en gren eller något, där hon låg på min arm med sina händer och armar dinglandes ner från vardera sida om armen !
Åh, jag ville verkligen inte åka hem idag! Hade gärna stannat där mycket längre, bara få umgås och gosa med lilltjejen! Det är självklart mycket trevligt att få umgås med storasyster också, få lite kvalitetstid med varandra :) Det är ju trots allt inte så himla ofta vi ses.. men jag ska försöka se till att det blir lite oftare numera, så jag inte missar lilla Emblas utveckling :)

Det har varit en väldigt solig och fin dag idag också, en helt perfekt dag helt enkelt!

Imorgon är det dags för att återvända till jobbet *vill inte*, jag vill hellre ner till Mariestad och umgås lite mera med gullungen där nere.. Men jag överlever nog ändå, att gå till jobbet istället.. Ska ju trots allt bara jobba 3 dagar denna vecka, sedan är det helg igen och då är jag ledig! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Ett ord: Aaaaaaaaawwwwwwwwwwww!!! :D

2010-05-12 @ 07:44:54
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0