Fredagskväll! :)

Har ju såklart jobbat idag på morgonen, slutade vid 14.00 idag! Men nu skiter vi hur min dag på jobbet har varit (som förövrigt var helt ok dag)..

Just nu sitter jag och Joakim och väntar på att Emma och Tessy ska komma hit! Efter många om och men..
Vid 15 tiden idag började jag och Joakim smsa typ alla våra vänner, som bor kvar, vad som skulle hända ikväll och om folk var sugna på att hitta på något annars.. det var några som var bortresta över helgen, en del skulle bara slappa ikväll och var mer sugna på att göra något imorgon och några var veliga eller hade annat inplanerat..

Jag har varit sjukt sugen på att träffas och umgås med folk den senaste tiden! Känns som att det ibland, eller rätt ofta blir på tok för sällan.. Så därför ska det bli trevlig att Emma och Tessy kommer över ikväll så man får umgås lite..
Jag och Jessica har dock blivit rätt duktiga, vi träffades förra veckan på måndagen och denna veckan igen i måndags.. får hoppas att det blir en trevlig vana ;P Kanske inte just ett måste med måndagar :P men att ses iaf nån stund i veckan, vore kul att få till i fortsättningen också :) Vi får se hur vi lyckas med det :) En jobbande och en student har ju rätt olika scheman och "måsten" att ta itu med. så ibland kan det bli ett riktigt pussel :P

Jag hoppas de kommer snart, så snackandet kan börja :)


Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll!

Nu är jag ledig heeeela helgen, underbart gött! Tror tom att jag är ledig fram tills på torsdag nästa vecka, om jag har sett rätt på schemat mitt ;P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0