Hej från mig..

Som vanligt har jag gryt svårt att komma på en rubrik som är bra, för det känns som att jag redan har kört med typ allt.. speciellt det jag hade tänkte köra med idag "soligdag" :P

Men som sagt, idag är det en underbart solig dag, och jag har njutit av vädret ända sedan halv sju imorse då jag först gick utanför dörren idag! :)
Jag har jobbat idag. Det har varit fruktansvärt varmt att duscha folk i denna sommarhetta!, men å andra sidan så fläktar det skönt när man cyklar, och det bästa av allt, ingen jävla jacka eller tröja har jag behövt ha på mig alls idag! :)

Igår satte jag och Joakim upp våran fina vägghylla, äntligen, får man väl säga! :P Det gäller att få tummen ur arslet bara, och sen blir det skitbra när det är gjort! :)
Har precis nu fyllt upp den med lite prylar.. men hela blir inte fylld, lite space lämnas åt saker som ännu kan inhandlas ;P



Här får ni en liten visning på hur det ser ut just nu med hyllan (ska plockas bort lite arbetssaker och sådant sedan, och sen kan det hända att jag ändrar utseendet i hyllan om jag inte känner mig helt nöjd om en stund :P)

Vad tycker ni om det?


Tror att det blir lite tjejhäng ikväll med Emma och Tessy.. Jag är sjukt sugen på en och annan cider, så det kan nog bli lite farligt ;P
Jag börjar ju inte jobba förrän kl 15.00 imorgon heller..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tack för ikväll bruden! :D Fast fan! Nu har vi inget vatten! Dumma oväder! :P



Schysst hylla du har! ;) haha!

2010-05-20 @ 22:38:21
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser skitbra ut med hyllan ovanför där, säkert mer mysigt på nåt sätt =)

2010-05-21 @ 06:54:56
Postat av: TinA

det var jag som skrev ovanför.. :P

2010-05-21 @ 06:55:12

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0