Jasså ja!

Jasså ja, jag fyllebloggar visst ;P

ikväll, efter att jag slutdade jobbet kl 21.30, så foooor jag fort som katten hem, kollade upp en buss, bytte om, sminkade mig liiite och tog mitt dricka och stack! Jag stack till studentgatan, där tony bor och gick på hans "födelsedagsfest" /han fyller på tisdag).
Jag var där, snackade med folket, drack mina cider som jag hade med mig.. sen blev det brottom till bussen som skulle gå in till stan 23.53
vi hoppade på den, drog till våghus. jag fick myyyyyyycket mer brottom till mc-donalds toan, ujujuj, pissenödig.. men inte så konstigt, jag hade svept 5 cider på mindre än 2 timmar ! :O efter det så drack jag min sjätte och sista cider! vi velade om vart vi skulle, men i slutändan hamnade vi på strömpis.. där har jag aldrig vart ute på krogen typ, han typ bara varit där på "tacobuffé" någon gång med några vänner, vad jag tycker mig komma ihåg..

jeje, där var vi iaf, men nu är jag inte där, nu är jag hemma!

>Drog hem med sista bussen som numera går 02.13 från station! :O 

nu är ag sjukt trött, ska gå och sova! imorgon är det jobb igen, men börjar inte förran kl 14. men ska träffa tessyponken och johanna kl 12 på staaaan.. får la se hur det går, bra eller dåligt ;P ?


tjarååå

Kommentarer
Postat av: TinA

Haaaaaaaaaaaahahahahaah!! :'D Ja! du borde fylleblogga oftare, så jävla kul o läsa sen :D



svar: Jag gilalr inte heller att de ska hollywoodisera filmen.. Tur att de ska spela in det i Sthlm i alla fall :D Kanske får det folk att komma ihåg vart det kommer ifrån från första början.. ;) Jag fattar iaf vad du menar.. Hur många asiatiska filmer har man inte trott var amerikansk idé från början, liksom? En hel del :P

2010-05-22 @ 12:15:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0