Klara , färdiga, GÅ !

Idag var starten på mitt nya vikariatschema, och en lång arbetsvecka.. Känns ändå rätt bra. Idag hade jag en ny vikarie som gick bredvid mig och lärde sig jobbet.. Hon ska även vara med mig imorgon och på onsdag, så jag får dela min arbetsbörda med någon iaf ;P

Har ni deklarerat?
Ser på nyheterna just nu om detta och att den stänger nu i natt..
Själv har jag ju gjort klart min för ett bra tag sedan, så då blir man så datumblind och börjar tänka "jasså, är det dags nu igen, gjorde jag det inte nyss" typ :P haha!

Ikväll har jag varit med Jessica. Som vanligt har det varit riktigt trevligt, vi kan både flumma och vara seriösa! :) Dock vart det lite mycket ångest från mig och min sida på slutet, men det kommer jag nog över snart ;P
Hoppas verkligen att vi lyckas ses snart igen!

Har även talat med min syster i telefon, och delvis "talat" med lilla Embla.. eller iaf hört henne jollra i bakgrunden..
Vi har bestämt att jag ska komma ner på tisdag i nästa vecka, för då är jag ledig! Då ska jag ner och träffa Embla för andra gången i hennes hittills korta liv ;P Ska bli kul. Ska även bli trevligt att kunna göra lite nytta för min storasyster som typ inte får göra någonting själv pga kejsarsnittet.. så jag ska hjälpa henne att bära ner tvätten till tvättstugan, och sedan upp igen, såklart ;P Så hon kan passa på att få lite sånt gjort. Går ju åt en hel del tvätt med en liten lortgris i hemmet..
Längtar till på tisdag!

Jahapp, snart dags att lägga sig.. ska se klart på nyheterna, och sen bums i säng!

har'e bra!

Kommentarer
Postat av: TinA

Aw vad mysigt, hoppas ni får en superdag nästa vecka :)

Kul att du fick träffat Jessica också :D

2010-05-04 @ 08:48:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lina

Japp deklarationen blev inskickad samma dag den kom, man vill ju inte missa att få pengarna haha =)



kul att få träffa sin lilla systerdotter, tycker du gör bra i att åka ner och träffa henne :D

2010-05-04 @ 10:58:58
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

mm ja den var mycket god! Och så himla lätt att göra, däremot tar det tid, ca 4 timmar innan den stelnat. Perfekt att bjuda på när man har middag eller släktmiddag, säg till om du vill ha recept =)

2010-05-04 @ 11:40:56
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0