Uppdateringen är här!

Hej mina fina läsare (oh så larvigt det kändes att skriva det, men skit samma) :P

I fredags var som sagt Emma och Tessy över här hos oss och det blev en riktigt trevlig och glad kväll! En hel del snack vart det och sedan brast det ut i sång ;P bra kväll!

Igår var det en underbar sommardag, soligt, varmt och uuunderbart!
Denna dagen valde jag, Joakim, Alex och Valle att dra iväg till Hästhagen och grilla! Och det blev verkligen kanon! Mycket gott käk, trevligt sällskap samt att vi spelade lite freesbe-golf. Vi var där och göttade oss i värmen och solen ett antal timmar, vi drog inte därifrån förrän det började bli kallare och solen började gå ner rätt mycket. Vidare drog vi hem till oss och fortsatte att umgås, dricka litegrann och lyssna på bra musik. En suverän dag och kväll blev det, och vi alla var totalt överens om att vi måste göra om detta fler gånger!


Idag har det varit en totalslapp dag.. Vi har vart iväg en sväng ut på Mariebergsgallerian. Vi har inhandlat skruv till vår hylla, så snart ska den väl komma upp på väggen.. Sedan köpte vi presenter till dels Joakims mamma som snart fyller år, samt till Erik, min storasysters sambo som också fyller år nu i maj. Joakim passade även på att köpa sig lite nya fina kläder, en t-shirt, jeans-shorts, och strumpor :P För ovanlighetens skull så köpte jag INGENTING (förutom presenterna då).. men inget till mig..

Imorgon blir det resa ner till Mariestad. Ska upp tidigt som tusan för att sjutsa Joakim till sin buss som går halv sex, han ska på "skolresa" till sthlm och Karolinska sjukhuset..  Efter det så åker jag direkt till M-stad och umgås med min syrra och syskonbarn.. Kommer även att sova över hos mamma må-tis och sedan umgås med bebis och bebis mamma på tisdagen också.. då ska jag hjälpa henne att tvätta :)

Som vanligt kommer detta..

Såhär jobbar jag nästa vecka:

  • Måndag: LEDIG
  • Tisdag: LEDIG
  • Onsdag: LEDIG
  • Torsdag: 7-15
  • Fredag: 15-21.30
  • Lördag: 14-21.30
  • Söndag: 7-14.30

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: TinA

Gud vad underbar helg du haft! :) och det lät hur mysigt som helst med sol, värme, grillen på max och lite aktiviteter däråt kvällen också. Jag är avundsjuk :P Sjukt härligt!



svar: jaa, blå färg det nu ja. =) men jag har ingen aning om varför just blå, bara blev så. Men men, nu matchar bloggen med min mobil så ;)

2010-05-16 @ 21:43:52
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Tack själv :D Jag har också haft mig ett par riktigt sköna dagar! Kvällen hos dig var heltrevlig! :D Hoppas vi får fler soliga dagar snart :)

2010-05-17 @ 12:52:53
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0