Är det verkligen lördag?

Det känns inte riktigt som helg... eftersom jag har praktik.. Jag måste typ påminna mig titt som tätt om att "det är lördag idag, just det My, lördag idag".. haha!
Bra är det iaf på praktiken! :)

Håller på att göra julskinka- från grunden- ska bli så jäkla gott sen! :)

Vi tänkte prova årets glögg här hemma ikväll också. Så att det iaf får kännas som helg lite grann.. trots att jag ska upp tidigt imorgon och iväg igen..


Hoppas att ni andra har en bra helg!
Skriv gärna och berätta vad ni hittade på :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tjohej. Jag var på korridorsfest i fredags och på bio igår (harry potter). Idag gör jag julfint och handlar lite grejer o så :D



Härligt att du trivs på praktiken! Kram!

2010-11-28 @ 14:01:53
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

Det låter bra att du trivs på praktiken ju :D

Julskinka, mums! Det luktar ljuvligt också :D

Berätta sen om glöggen 2010 var god!



O jag hade som sagt festen med Greppe i fredags, sen dop, middag ute o bio på lördagen och söndagen bestod av Vänner och långpromenad :)

2010-11-29 @ 12:34:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0