Onsdag med trevliga middagsplaner

Hej på er!

Idag lämnade jag in bilen till verkstaden.. det tog ett tag innan jag hittade till verkstaden, för dels snöade det så det blev blött på vindrutan (och som ni vet vid det här laget så är det vindrutertorkarna som är trasiga och därför lämnar jag in den..) Sedan så var alla gatuskyltar försnöade, så jag visste inte vart jag skulle svänga.. jag cirklade runt runt runt en stund, jag visste iaf att den låg på söder, nära tullängsskolan.. men det visade sig att den sen låg mitt emot ;P Haha. Hur som helst är den inlämnad nu, så imorgon kommer de att åtgärda felet.. de ringer så fort de är klara. Hoppas att det går fort! Vill ha bilen till helgen iaf :)

Nu ska jag snart åka in till stan och träffa Tina och Lina, samt hemmes och Eddies lilla Neo. (Eddie är dock inte med, tror kanske att han jobbar?)
Vi ska gå och äta på Grekiska kolgrillsbaren :) Lina älskar grekiskt, jag älskar kolgrillen och för Tina är det första gången med grekiskt. Så det blir nog väldigt bra! :)

Nej, dag att gå och byta om och sånt och sen gå till bussen.

Ha en bra onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: TinA

det var en trevlig kväll! :D

2010-11-11 @ 21:52:59
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0