Effektiva jag!

Idag tycker jag allt att jag har varit flitig och effektiv! :)
Jag har bla. lämnat in ett arbete till läraren idag.. detta arbete kunde man välja att antingen göra skriftligt eller vara med i skolan på sk. seminarium. Sitta och diskutera det man läst och kommit fram till i grupp.. - Jag valde alltså att lämna in det skriftligt istället.. Detta gjorde att jag inte behövde gå till skolan idag. (skulle varit där 14-17).
Så vad har jag gjort istället? - Jo, jag har läst ut hela boken som vi lånade i skolan igår, till en enskild skriftlig uppgift som vi ska lämna in den 9/11. Men jag har alltså idag läst ut hela boken idag, samt börjat med referatet av den, med kort fakta om innehållet av boken, diskussion och reflektion omkring dilemmat.. Jag har en del av reflektionen kvar bara. Känns som att det flyter på riktigt bra! Hoppas på att kanske hinna klart med den redan ikväll. Så är det gjort sen. :)

Sedan hag jag och Joakim tvättat en himlans massa tvätt idag.. (två veckors tvätt..) det blir en del! Men nu är det gjort och den är tom inviken i skåpen! :)

Sedan har vi gjort en rolig grej idag också. Jo, vi har bakat lussekatter! :):):):) Jag totalt ääääälskar lussekatter, och nu så har vi bakat en hel massa godingar ;P

Tänkte att jag skulle läska er med lite bilder:



Första plåten kom ut ur ugnen..



Sedan kom andra plåten ut..



Efter det kom tredje..



Och slutligen kom den fjärde och sista plåten ut.. vad händer sen då?



Jo, då var det dags för att ta en rejäl tugga av årets första och underbara lussekatt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Bjuda? ;) Haha! Det ser smarrigt ut! Kram!

2010-10-27 @ 09:35:09
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

fyfan vad ni läskas just nu :( haha.



duktig du har varit!

2010-10-28 @ 22:02:24
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Mollie :)

de va gott ju!! :D

2010-11-02 @ 13:38:21

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0