Lördag, allt kan ske, inget kan ske..

Här sitter jag och gäspar i soffan, med datorn i knät och en filt omkring mig.. sitter och hoppas på att något ska hända, denna tråkiga gråa dag, innan jag somnar här! :P
Nej, men ärligt talat, vore kul om något hände. Oavsett om det vore att någon kom förbi, bjöd mig bort, en fest gör sig till känna, en filmkväll en några, spelkväll, vinkväll.. ja i princip vad som hellst får hända! :)

Men jag får väl se.. kanske händer det ingenting.. och då får jag väl nöja mig med det också, antar jag.

buhu vilket trpkigt inlägg detta blev då.. haha!

Slänger väl med en bild för att göra det hela lite roligare..



Vår katt hemma hos pappa, Mojje.



Ibland är det mysigt att bara få kramas lite och höra hur han spinner när man håller i honom :)
(lite smygreklam i bakgrunden)

Kommentarer
Postat av: TinA

det ser ut som att Mojje har bra smak: datorstolen liknar den jag har ;) hehe.

Jag satt också med en filt i helgen, en fleecefilt och mös med skräckfilmer och med mina bebisar :)

2010-10-26 @ 14:36:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0