POST

Jag håller med Tessy, det nya postsystemet suger!!!

Idag fick jag hem ett brev i brevlådan, där det var en inbjudan till info-möte för oss vikarier. Första info-tiden var 13/10, alltså igår!! Nästa är i nästa månad...
Det säger ju sig självt. Får jag ett brev i brevlådan idag om att jag är inbjuden till en träff som var igår.. ja, då är det något som gått på tok!

När jag kom hem från jobbet idag så stog det 2 st brevbärare utanför huset och lät väldigt förvirrade när de talade med varandra.. verkade inte riktigt som att de begrep i vilken ordning de skulle göra vad.. det är inte lätt när systemen görs om..

Hoppas att det blir bättre så småningom..för oss alla..

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja just det ja.. jag fick nån lapp om det, att de kommer hit med posten senare än de gör annars (vilket brukar vara runt ett-tiden). Det stod nånting mystiskt om natten också, jag läste inte så noggrant om det (A)



Trist det om info-mötet, hoppas det inte var nåt obligatoriskt :S

2010-10-14 @ 23:36:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0