Helgen.

I helgen har jag ju haft min lillasyster Mollie här hos mig. (eller rättare sagt jag och Joakim har haft besök av henne).


I fredags beställde vi hem mat ifrån Grekiska kolgrillen och sedan blev det film och spelkväll för hela slanten! Vi såg på Along came Polly.. , samt spelade en hel del kortspel av olika slag.
Lördagen spenderades till en början hemma, slappade framför dator/tv. Sedan begav vi oss ner till centrum där Mollie klippte sitt hår kortare.. tyvärr gjorde frissören en miss på en av sidorna, som jag fick fixa till hemma sen i efterhand, klippa till det lite bättre.. Vi sprang också runt i en hel del affärer, jag på jakt efter framförallt BH, Mollie på jakt efter vad som hellst ;P Joakim var inte på jakt efter något, utan han fick bara hänga efter oss vart vi drog iväg.
I stan hittade Mollie: en hood-tröja från Carlings, strumpbyxor och benvärmare från Lindex. Samt att hon köpte en present till sin kompis på Entré. (det var en silvrig pussmuns-spargris ;P)

Jag hittade i stan: INGENTING! Jag var pissförbannad på alla försmå bh-kupor som fanns i alla jäkla affärer, och ingen som passade!
Jag menar, vem behöver BH mest av alla? Den som har små bröst eller den som har stora?? Just det, den som har stora.. men det finns ju bara en massa små bh:s överallt till alla små tonårstjejer..

Kvällen bestod av mera film och snack, denna kvällen såg vi på Wall-E. Den är ju så söt! :)

Idag har vi varit ute på Mariebergsgallerian och shoppat mera saker..
Mollie hittade: en ny väska..
Jag hittade: 2 par nya leggings, 2 bh, 3 par trosor, 1 par benvärmare samt en ny topp. woho! STOR SHOPPING! Jag handlade nästan upp en hel tusenlapp, jag hade som tur var en del rabatter så jag kom under tusenkronorsnivån :)






Jahapp, detta var iaf en liten uppdatering från mig! Nu måste jag skynda ner med syster till stationen så hon kommer hem. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: TinA

tur att du hittade bh;s som passade till slut :) o ännu en gång; GEKÅS!! dom har för både små 11åringar och för färdigvuxna coola brudar :D :D morsan min har i dd, och hittar alltid nåt att ha på gejkaous:)



Kul att Mollie också hittade saker :D

2010-09-19 @ 16:37:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0