kväll

God kväll allihopa! :)

Ikväll har jag jobbat och jobbat och jobbat.. jag hann knappt ens komma in på kontoret innan man får höra "den har larmat för en stund sen, du måste gå dit".. jag sammlar mina grejer och checkar läget och gör mig redo att gå, då ringer ett larm till.. då har en stackare ramlat.. så ja, full rulle!  Jag gillar jobbet och jag gillar gamlingarna, men ibland blir det lite för mycket av allt sånt.. tyvärr.. men man gör sitt bästa och mer kan man inte göra..

Imorgon är det sista arbetsdagen för denna vecka, och jag slutar tidigt, redan halv två! :) Men, jag måste verkligen städa, och tvätta.. så vi måste nog ta tag i det innan jag ska hämta Mollie på stationen vid kl 18.  huja huja!
Men jag längtar till imorgon då systra-mi kommer hit :)

Nu är det debatt på tv. Nu hör vi SD debattera om invandring och "muslimproblemet"...  man får tycka vad man vill om dem, men jag gillar dem inte iaf..

Kommentarer
Postat av: TinA

Oj ja det blir fullt upp då ja.. Hoppas det gick bra med den som hade ramlat. :/



Ja och Paul kommer också hit idag! :D WEIII.. :D

2010-09-17 @ 14:35:31
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0