Söndagskväll.

Det har varit en bra helg.
I fredags var vi iväg på Live at Heart, en nystartad 2-dagars musikfestival här i Örebro. Det var många bra okända bandsom spelade, samt Joakim och grabbarnas band Fictional Me. De spelade på Buddy Holly bar, och det var grymt kul att höra dem spela igen! :)
Vi hade besök ända från gbg, som var här för att se dem spela bla.. Det var de gamla goda vännerna till familjen, Marva och Micke.
På lördagskvällen jobbade jag , så därför kunde det inte bli en tvådagarsfestival för mig.. men jag var nöjd ändå!

Idag har jag jobbat på dagen och nu njuter jag i fulla drag av min lediga kväll :)

Imorgon jobbar jag kväll igen, men det ska bli skönt med sovmorgon!



Börjar kännas lite som att jag börjar komma tillbaka i gängorna igen.. har ju känt mig lite , vad ska man säga.. less på jobbet å sånt.. men nu börjar jag komma igen och gilla det igen. allt går i perioder, det gäller bara att härda ut :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Sån tur att Joakim o hans band spelade på fredagen, så att du inte missade dem! :)



Grejt att det känns bra med att jobba o sånt igen:)

2010-09-13 @ 13:22:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0