Fredag, första dagen i April.

Idag har jag varit ledig från skola och jobb och alla former av stress och press! Så gött att ha en vanlig vardag helt ledig från allt ibland! :)

Den här dagen har hittills spenderats ute på Mariebergsgallerian tillsammans med Emma ett par timmar! Vi har strosat runt i diverse affärer och jag köpte lite prylar.. Dels köpte jag en ”vardagspresent” till Joakim som idag skrev sin sista tenta för den här utbildningen, nu är det bara examensarbetet kvar att jobba med.. Eftersom han har varit så duktig tyckte jag att han hade gjort sig förtjänt av en överrasknings present! Han fick ett par flipp-flopp och ett par nya solbrillor. Något som kommer att komma bra till pass när vi åker på vår efterlängtade Greklands resa i sommar! :)

Jag köpte även ett par solbrillor till mig själv, samt presentpapper och snöre – det enda jag hade hemma var julklappspapper och det är ju inte så kul att slå in födelsedagspresenter i direkt.

Jag hittade även en ny svart ”kofta” eller tunn tjocktröja eller vad man ska kalla det.. Den har knappar iaf och liknar en annan svart som jag redan har, fast den här har även fickor.. Men jag tyckte verkligen att det var toppen att hitta den, för jag har letat efter en ny ett tag.. Denna hittade jag dessutom på rea! Så det var ju ett bra kap! :)

Något som var ännu roligare var att det bara var storlek M på den.. det kommer jag nog nästan inte ihåg när jag köpte senast! Visst, det är ett väldigt stretchigt material, men ändå.. det är en big deal för mig! :)


Nej nu måste jag hoppa in i duschen.. jag är verkligen inte fräsch just nu! Jag har nyss trampat en halvtimme på min cross-trainer och har suttit och varvat ner lite nu bara.. Så nu är det hög tid att hoppa in i duschen och bli presentabel igen..


Ikväll blir det förhoppningsvis lite häng med kompisar! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Åh, så härligt för Joakim! :D Bara vetskapen om att det var den sista tentan är ju asskön :D



Så himla kul (och så glad jag blir för din skull) att du kunde köpa nåt i storlek M :D Hoppas du får kul ikväll =)



svar; jag söker och kollar runt efter andra lghter, men har inte så höga poäng att jag kommer nånstans. men jag ger inte upp! :)

2011-04-01 @ 20:34:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0