Tjenare!

Jag är fortfarande förkyld, men jag överlever..


Idag har det varit en väldigt blandad dag.. Jag har dels varit på handledning i skolan, sedan har jag varit hos tandläkaren och slutligen på gruppmöte på Öveh.. En salig blandning :P Ett tag var det tom rätt stressigt från den ena saken till den andra, men jag hann med alltihopa och stressade inte ihjäl mig. :)


Gruppmöte idag handlade mestadels om beteenden, om hur vi beter oss och varför.. sedan lite om motivation att och hur man kan bryta beteenden.. Jag vet inte hur mycket jag fick med mig hem av det där.. men lite fick jag med mig hem iaf. Och det som jag tyckte var det bästa med hela mötet idag var att jag fick höra att de andra också tycker precis som jag! De tycker också att det är svårt, de tycker också att de är hungriga sabbare nu osv.. så skönt att inte vara den enda! Så skönt att veta att det är fler än bara jag som går igenom samma grej! Jag är glad för att vi har den gruppen vi har. Nu är det bara för oss att kämpa vidare och härda ut!


Nu resten av kvällen här hemma blir det slappande med tv tittande.. dels är det ju ”Sveriges mästerkock”, samt ”Grey’s anatomi”.. Onsdagar är bästa tv-dagen! :)


Hoppas att ni andra där ute har haft en bra dag idag och att ni får en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0