Tråkdag skulle det heta.. inte tisdag

Jag har så jääääääääkla tråkigt!
Synd att ingen hinner hitta på något såhär mitt på dagen när jag är heeeelt ledig hela dagen!

Men men, nu har snart dagen gått så då kommer Joakim snart hem iaf.. om si sådär 4 timmar och lite till.. men då e han ju trött, å orkar säkert inte underhålla mig :P

Nej, nu ska jag iaf bege mig iväg här ifrån lägenheten en stund. Jag drar till systämät och köper lite spriiiiit inför helgen! haha!
Kanske kikar runt lite på mariebergsgallerian också.. (Ja, jag är en sån där person som gillar att shoppa när jag har tråkigt..) :S Hoppas bara jag inte gör av med för mycket, för det har jag absolut inte råd med!!

Aja, dags att dra..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

mhm samma här, har sjukligt tråkigt idag.... fy fan

2011-08-16 @ 15:18:16

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0