Några rader på kvällen..

Ibland undrar jag egentligen varför jag bryr mig.. jag borde inte bry mig alls, men ändå gör jag det.. aja, skit samma.. känslorna går över till imorgon.. bättre det än att spy ut en massa jävla skit iaf!


Känner att jag egentligen inte har någon koll längre vilka som hänger kvar och läser min blogg? OK, några vet jag.. men jag tror att det kan finnas några i skuggan, några som aldrig kommenterar?

Eller vad vet jag egentligen.. ingenting!


Hum hum.. Har precis sett klart en gammal goding, en riktig snyftare, ”When a man loves a woman”. Det var väldigt väldigt längesedan jag såg den.. trodde först att jag aldrig hade sett den, och med tanke på hur mycket film jag har sett och hur ofta jag ser på vissa, så måste det verkligen ha varit skitlängesedan jag såg denna! ;P haha! Men den är fortfarande bra iaf! Så nu vet ni det..


Imorgon har jag hemstudier hela dagen.. och den enda saken jag har som jag måste göra är att läsa igenom mitt APU arbete, sedan kan jag skicka in det. Snacka om enkel dag va? ;P Men det är gött ibland.. för andra gånger kan det bli desto mer..


Nu känns det som att jag har börjat babbla iväg en massa här.. och bra är väl det egentligen, för jag kom faktiskt in hit för att avreagera mig, eller iaf undantränga en avreaktion. Och precis det tycks jag ha lyckats med, för jag känner mig inte speciellt frustrerad längre! SKÖNT!


Kanske dags att avrunda inlägget för ikväll, när det redan har gjort den nyttan det skulle..


Jag vill avsluta kvällen inlägg med att jag hoppas att alla mina vänner mår bra och har det bra, de som är nära och även de som är långt bort! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

På bloglovin har du iaf sju prenumeranter.. :D



Hoppas allt är bra med dig också :)

2011-02-25 @ 08:54:17
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hänger kvar o läser såklart :) kul o få vara hänga med lite i örebrovärlden! Dock e jag kass på att kommentera! Sorry :P

2011-02-25 @ 21:33:18
URL: http://rufseet.blogspot.com/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0