Nostalgi..

Rotade i en gammal låda ikväll.. letade efter en bränd cd med grejer jag gjorde på gymnasiet, men jag hittade den inte.. iaf inte i den lådan.. Men jag hittade däremot något annat i lådan, en massa gamla kort ifrån gymnasietiden. Kort ifrån fotolektionerna vi hade första och andra året på gymnasiet. Bilder på olika föremål, samt mycket bilder på mig, Tina och Renée och lite annat.. Bilder från den gamla tiden..

Det är både kul att titta på sådant för man får åter leva gamla minnen inom sig för en stund, men samtidigt lite plågsamt, för med de gamla goda minnena följer även gamla smärtsamma minnen.


Kände att jag lite tynade bort i de gamla minnena för ett tag.


Men nu får jag allt rycka upp mig och gå och byta om! Fest om mindre än en timme!


Undrar bara i vilken gammal låda den där cd skivan ligger i.. hum..


Kommentarer
Postat av: TinA

Ojojoj, jag har också kvar mina bilder nånstans :D När paul o jag flyttade till lägenheten så hittade jag dem o kollade igenom :)



Hoppas du hade kul på festen! :)

2011-02-28 @ 13:43:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0