Stulen lista..

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Häng kvar, ska fråga.. *ropar och frågar* svartet blev JA! :)

HUR RAGGAR DU: Haha, jadu.. bra fråga :P Brukar nog inte försöka så mycket, för då blir det bara tokigt.. så jag tänker inte så mycket, då går det bäst, så jag vet egentligen inte hur jag gör. Men jag raggar ju aldrig numera ;P

VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, rivit ur sängen, gått ner till tvättstugan och börjat tvätta tillsammans med Joakim, ätit frukost och hängt upp en maskin tvätt.

VAD SKA DU GÖRA IDAG: Tvätta, färga håret/duscha, dammsuga och hänga med Jessica :)

VAD VILL DU HELST HA NU: Vår!

VAR ÄR DU NU: Sitter i soffan med datorn i knät.. (vardagsrummet i vår lägenhet)

SAKNAR DU NÅGON NU: Ja

RÖKER DU: Nepp!

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Hum.. fick ju tulpaner av Joakim på Alla hjärtans dag.. så det måste väl vara det :P

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Eftersom den här helgen nu snart är slut så kan jag ju nämna nästa helg istället.. Jobbar lördag kväll, annars har jag inga planer. Men jag träffar gärna kompisar!


VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Ljusrosa

LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Ja, lite kanske.. Men jag vill inte att den kommer allt för fort.. Jag vill hinna ha sommar och vår först ;P


VEM PRATADE DU MED SENAST: Joakim.

VAD PRATADE NI OM: Att gå ner och hänga tvätt.. *går ner och hänger tvätt*


VAD GÖR DU JUST NU: Kom precis upp från tvättstugan. Nu sitter jag här och ska fortsätta svara på frågorna innan Joakim ska färga mitt hår.

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Om det blir en rejäl fylla så kan jag mycket väl vara det :P Men det händer inte speciellt ofta!


ÄR DU BLYG: Beror på i vilket sammanhang.. Men jag är väl rätt blyg när det kommer till att skaffa nya vänner, tyvärr..

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Tjugo i tio.

NÄR KRÄKTES DU SENAST: Ojojoj.. Det var en bra fråga.. Undrar om det kan ha varit dagarna efter julen 2009, fick någon 24h magsjuka..


VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Undisclosed desires med Muse.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jepp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Jag och Joakim ;P


HAR DU GLASÖGON: Har inga synfel..

BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Haha, nej inte för tillfället.

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" Inte än iaf, men dagen har ju bara börjat.

ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej.

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Snor, slem, silverfiskar och andra små vidriga kryp..


VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Nyhetsmorgon tv4


VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Kanske var Jessica, eller Joakim.. kommer inte ihåg vilket..


ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det får ni fråga Joakim om..

VILKA BLOGGAR LÄSER DU VARJE DAG: Om jag har tillgång till dator och Internet så läser jag alla mina kompisars bloggar varje dag.


HUR SVARAR DU I TELEFON: ”Heeej”, ”Hallååå”, ”A, det är My”, ”Jaaa”, typ något sånt..


VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: BÄRS BRUDAR OCH PARTY! Se på film, vara med vänner, familj osv..


FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Se på film är en ihållande favoritsyssla :)

HAR DU DVD-SPELARE? Jepp..

VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Mumier, ”Skrot Nisse”..

HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, när det behövs..

VAD ÄR ATTRAKTIVT? Joakim :)

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Fötterna.. sprang runt som en maratonlöpare på jobbet igår kväll :P

KLIAR DET NÅGONSTANS? Ja, nu ja.. bara för att liksom :S

VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Skrikiga färger..

NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Fick använda min massa gamla i 6an, sedan fick jag min systers gamla i 7an med eget simkort.. så man kan väl säga att det var 7an jag började använda mobil på riktigt.

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Joakim ;P, han är det enda jag har träffat idag, om vi inte ska räkna med tjejen som stod i hissen när vi skulle ner och tvätta..


VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Morgonsmak.. har inte hunnit borsta tänderna än.. men snart så..

VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Kläder, ögon, läppar/leenden, hur de beter sig..


ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Väldigt sällan, men det händer.

HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Minst 5 iaf, och då räknar jag från årskurs 1.


VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Hum, svårt att välja. Men jag gillade 9an rätt mycket, iaf sista terminen och sommaren där :P Sedan gillade jag perioder under gymnasiet rätt mycket.. Men jag tror inte jag har haft något år som har varit ett helt kanon år..


VAD KÖPTE DU SENAST? Hårfärg..

BRUKAR DU KOMMA I TID? Jepp, hatar att vara sen!

HUR KÄNNER DU DIG NU? Slö..

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart och lila.

KAN DU LAGA MAT? Jag är en mästerkock! ;P Iaf på hemmaplan!

VAD PLUGGAR DU? Psykiatri

ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Lagom är bäst

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Den började och slutade bra, men mitt emellan var det totalt kaos!


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja, men aldrig en fast tjänst.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det är änna’ olika.. Beror på dagsformen och vad man har ätit före..


Kommentarer
Postat av: TinA

haha fyfan för äckliga silverfiskar! >.<

2011-02-28 @ 14:00:37
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0