Testing..

Hej!

Nu testar jag att skriva med min nya text. Vad tycks om den va?

Sitter och snackar i telefon med lillsyrran, hon fick hjälpa mig med detta. Visst är kul när småsyskonen är bättre än en själv på saker? Haha. Ibland känns det som att man börjar bli för gammal för att lära sig ny teknologi.. haha.. men så kan väl fallet inte vara, inte än va?

Jag kan visst lära mig nya saker och kan själv klara det! ”Viggo kan själv”, som man säger..

Jag hade värsta skrattanfallet förut idag när jag och Joakim kom hem från praktiken/skolan. Har ni läst boken ”Det var det fräckaste!” någon gång? Den är så jävla rolig! Köp den, läs den!

Okej, nog med test-textbloggande..

Jag vill att ni säger till om stilen är för ”tråkig” och om typsnittet är för litet..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tessy

jag tycker texten var snygg, men för liten.. fick anstränga mig :P

2011-02-17 @ 21:23:59
Postat av: Emma [loveshaped]

Personligen så föredrar jag en tydligare text med mindre krumelurer. För just nu känns denna svårläst. Jag hade hellre tagit typ Arial, Verdana, Tahoma, Courier New. Storleken har jag dock inget problem med.

2011-02-18 @ 10:00:36
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0