Varför?

Fan fan fan! Varför ska detta hända mig för? (och alla andra som står i samma garage!)
Fan vad jobbig process att fixa med detta nu då.. Jävla skit!

Det står i tidningen:
http://na.se/nyheter/orebro/1.1098455-sabotage-i-parkeringshus

Det var jag som ringde och larmade 112. Jag visste inte vad det var för någon rök eller vad det var.. Det vara bara vitt i hela jäkla garaget! Så jag ringde.. sen kom både brandkåren och polisen till platsen.. Men det var ju som sagt några jävla ungdomar som hade tömt ut flera pulversläckare!
Nu hela natten har det, och det gör det fortfarande.. mullrar och dånar som fan! Det är stora fläktar som håller på att dra ut all den där skiten..
Gick ner till min bil sent i går kväll när alla hade åkt ifrån platsen.. Den är typ helt täckt utav den här skiten..
Fan om den blir allvarligt skadad utav det här!

Om jag visste vilka det var så hade jag gärna gett dem en rejäl utskällning och troligtvis en smäll på käften också!

Ringde och gjorde en anmälan om skadegörelse igår till polisen.
Idag håller jag på och pratar med försäkringsbolaget.. Den ene skickar mig till den andre.. den andre vill skicka mig till den tredje, som ännu inte är på plats på arbetet.. så de ska ringa upp.. Verkar inte som att de vet hur de ska göra med mig..
Jag vill veta nu! Jag vill få hjälp nu! Jag vill att de ska stå för alla reparationskostnader förutom självrisken... Lacken kan ha blivit förstörd, ev elfel kan ha blivit på min bil, för att få den där ifrån måste den troligtvis bärgas bort.. inget av detta blir billigt! FUCK!

Åh, vad tyst och lugnt det blev.. Fläktarna slutade precis att mullra.. Åh, vad härligt! Borde ta en sväng ner till bilen och se hur det ser ut, efter att den 3e personen har ringt mig bara...

Bah! Vilken jäkla soppa det här är! Allt för att några dumma jävla ungdomar smitit in i garaget och vandaliserat!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Aaaarghhh, jag hade också blivit flytokig. Suck. Hoppas det löser sig :/

2011-02-11 @ 11:09:25
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

sicka snorungar! :O

2011-02-11 @ 18:17:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0