Dags att uppdatera..

Ja, då kanske det var dags för en liten uppdatering igen då..

Kanske är lite sent nu att tala om hur nyåret var, men jag kan väl säga kort och gott att det var bra!

Idag har jag varit i skolan en sväng för att höra vad läraren satt för betyg i kursen som nu är avslutat, och resultatet kunde inte bli bättre. MVG var vad hon satte på mig. Riktigt kul! Men jag var inte så förvånad, jag har arbetat duktigt och jag fick toppen-utlåtande ifrån praktiken (som gör typ halva betyget, om inte mer).. Så jag hade det lite på känn hur det skulle bli. (Läraren visste ju också sedan innan att jag är duktig och arbetsam, då hon har haft mig i en tidigare kurs som också hade samma fina betyg).
Jag är iaf mycket nöjd!

Nu väntar jag bara på att min nya kurs ska starta på måndag.

Sedan har jag också varit på min andra vägning idag.. Inte riktigt lika bra som förra gången (men det är normalt att det går snabbt första gången och att det sedan går i en mer normal takt).. Men nu har jag iaf snart nått det första 10kg sträcket! Jag har hittills gått ner 9,9kg, på drygt en månad. Samt att jag nu är 3cm smalare kring midjan.. det visade 2 cm idag, och 1cm förra gången..
Inte illa det inte!

Det var det jag hade att säga den här gången..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Oj vad mycket glada nyheter! Grattis till både betyget och vägningen! Jag är stolt över dig :) :)

2011-01-06 @ 11:44:17
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

Oj vad kul med MVG :D Grattis :D:D

Lika roligt är det ju för dig att du snart nått 10kg-sträcket :D :))))

2011-01-06 @ 14:10:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0