17 juli

Ännu en arbetsdag har gått, vilket gör att det nu "bara" är fyra arbetsdagar kvar till jag har EN ledig dag, och sedan jobbar igen efter det ett antal dagar.. :S
Med andra ord, halva tiden av mina två "djävulsveckor" på jobbet är till ända, endast andra hälften kvar nu.. haha!
Tycker dock att det hittills har gått väldigt bra att jobba! Jag jobbar på bra, gör det jag ska och ännu mer. Jag får beröm av chefen och sköterskan över det jobb jag gör. Det gillas! :)
Jag vet att jag är bra på mitt jobb, men det är ju som sagt kul att få höra det då och då ifrån andra också! :)

Efter jobbet idag så stack jag hem, där jag och Joakim bara slängde i oss något lätt att äta för att sedan packa bilen full med grejer som vi körde bort till nya lägenheten. Den här gången blev det prylar från källaren, som vinterdäcken till bilen, lådan med alla tomtar och lite annat..
Så vi for som sagt iväg med dessa till nya lägenheten och sedan var det bara att åkta iväg och handla på Ica Maxi..
Veckohandla, sedan hem och packa upp varor.. och slutligen laga middag..

Som ni säkert märker har dagen gått i ett kör! Men nu äntligen här på kvällen kan jag bara sitta och ta det lugnt.. Gött som fan är det!

Imorgon jobbar jag kväll, så jag får sova ut ordentligt.. vilket jag inte har kunnat gjort på hela helgen. Det ska bli skönt att kunna få sova till tio, istället för kl sex! :)

Jag ska väl försöka hinna med någon form av packning imorgon också innan jag drar och jobbar.. troligtvis blir det till att rensa ur garderoben på slitna gamla kläder jag ändå inte vill ha något mer..

Nej, nu får det vara bra för ikväll med skrivandet.. Detta blev ju ändå inget roligt inlägg, bara massa jobb, hemmasysslor och packning! bläh!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0