26 juli

Ujujuj!

I helgen har jag jobbat, jobbat och jobbat! Och emellan mina tuffa arbetspass har jag packat, packat och packat! :O

Idag, som har varit en ledig dag från jobb, har bestått av packning samt flera flyttlass med bilen. Mamma och lillasyrran kom hit i förmiddags för att hjälpa till med att packa och köra flyttlass med våra bilar. Vid lunchtid kom även storasyster med familj upp och hjälpte till de med! :) Mycket mycket uppskattat! Så nu har vi flyttat bort alla de färdigpackade lådorna som vi hade här hemma, samt lite saker till!

Jag kommer vara helt mör i kroppen utav allt detta flyttandet av saker, bärandet och lyftande! huh!
Men det är det värt det, för det måste ju bli gjort också!

Känns gött att så mycket kom iväg idag iaf. För då blir det inte så massivt när det stora flyttlasset på söndag går av stapeln! :)

Så resten av veckan kommer att innebära att packa klart samt köra små flyttlass till nya lägenheten. Packa upp lite på plats där också.

Förhoppningsvis så kommer jag väl även kunna träffa vänner denna vecka också om förslag på det kommer! :)


Nej, nu börjar det bli dags att sova. Ska upp och börja jobba 07.00 imorgon!
Sov gott allihop! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0