En snabbis innan jobbet..

Helgen har varit trevlig vill jag lova!
I fredags vart det förfest hemma hos Tina, med en massa nytt folk, vilket var riktigt trevligt! Sedan gick vi ut till pitchers :). Riktigt toppen vart den kvällen! :)

I lördags kom storasyster med familj hit till oss och övernattade till söndagen. Det var också trevligt. Vi åt mat, såg på "bua" - vilket är Emblas ord för "Nalle Puh" si sådär hundra gånger om.. sedan såg vi även på en vuxnare film :P Det var trevligt att få umgås lite med dem också iaf!

Idag har jag varit på en till lägenhetsvisning, denna gång i Varberga. Den här lägenheten verkade riktigt bra, men jag ska avvakta med mitt val till imorgon, då Tina går på en till visning åt mig.. I samma hus, en trappa upp, lika stor lägenhet, men den hon tittar på kommer ha balkong.. Återstår att se till imorgon om den är bättre eller inte.. innan det är dags att göra sitt val.. spännande!

Nej, nu ska jag snart bege mig av för att jobba kväll. Idag påbörjar jag mina sk. jävulsveckor! på 14 dagar jobbar jag 13 arbetspass, och är endast ledig två dagar på dessa 14 dagar.. nu på fredag, och nästa fredag.. Men annars jobbar jag ALLA dagar.. haha! Blir tufft, men det ger ju iaf pengar där efter också! :)

Dags att dra! Ha det bra!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0