Längesedan.

Ja, nu var det ett tag igen då!

Jag har varit lite upptagen med att vara ledig :P  Har ju som sagt varit på Linkin Park konserten som jag gillade skarpt! :) Sedan kom vi ju hem igen ifrån några dagar i shlm, då fick vi ta hand om allt sånt där som man måste göra när man har varit borta ett tag.. dvs handla, städa, tvätta, sköta blommorna (som alla hade överlevt!).
Jag har även varit upptagen med lite annat  som ex. haft lillasyster här i lördag till måndag. Vi shoppade en del och gick på bio. Alltid lika trevligt när hon är här! :) På måndagen skjutsade jag hem henne igen till Mariestad, där jag även stannade kvar till tisdagen. Jag passade på att umgås med storasyster och systerdotter dessa dagar! :) Det var mycket trevligt och mysigt!

Idag började jag på mitt sommarschema på jobbet! Så nu är jag dödstrött, då jag inte har jobbat på ett par veckor, så man blir lite ur gängorna :P Imorgon jobbar jag också, men i helgen är jag ledig, så det blir en kort första vecka iaf! Men nästa vecka blir destu längre.. Men det kommer nog gå bra! :)

Imorgon är det ju som sagt midsommarafton! Tänk vad tiden går! Våra planer för denna afton blir att äta trerättersmiddag med Emma och Kristian. Jag tror att det kommer att bli en succé! :)
En del dricka kan det nog bli också..kanske..


Ja, jag vet.. Jag är så seg! Jag borde verkligen lägga in bilderna från resan på datorn, och sedan lägga upp några här.. men ja, jag är en seg jävel som inte får tummen ur just nu :P Men så småningom så..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Ja jag vill se dina greklandsbilder! :P



Tack för senast! :D

2011-06-26 @ 12:13:20
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0