8 mars 2011

Idag har jag varit i Mariestad hela dagen och umgåtts med Marlén och Embla. Det var en mysig och rolig dag! Älskar verkligen mina besöksdagar hos dem! :)

Embla har lärt sig att stå helt själv nu, hon har lärt sig att balansera så att hon kan stå en stund utan att ramla. Hon är så himla söt när hon gör det! :)


Jag hade så himla gärna ätit en semla idag! Semla är min favoritbakelse, och den har en egen dag, en gång per år! Men, jag har ingen ätit idag.. Jag känner mig väl delvis nöjd att jag har stått emot, men samtidigt känns det så tråkigt att missa min favorit.. Ja, jag vet.. det kommer fler år med fettisdagar.. bah!


Jag tänker ändå sörja den övergivna semlan!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0