Söndagsuppdatering..

Dags att skriva lite här igen kanske..

I fredags kom lillasyster Mollie hit till oss. Det första hon och jag gjorde var att vi båda gick och klippte oss! :) Så nu har jag samma frisyr som vanligt, men lite kortare och lite fräschare.. haha! Efter klippningen vandrade vi runt på stan en sväng, jag shoppade tre nya filmer.. typiskt mig att köpa film så fort jag får chansen, eller hur? ;P

Sen gick vi till Ica Krämaren och handlade grejer till det Joakim och Mollie skulle äta till middag.

Fredagskvällen blev en soft hemmakväll med två filmer..


Lördagen började med en frukostmacka på Subway. Gott som tusan! Jag har längtat länge efter en sån macka, å nu äntligen fick jag en.. :)

Efter den frukosten drog jag och Mollie iväg till Mariebergsgallerian och shoppade mera.. vi vandrade runt där bra och länge! Jag köpte två blockljus till brickan på vardagsrumsbordet, två av ljusen är dags att byta ut då de har brunnit ner.. Sedan köpte jag tre par örhängen, ett minirivjärn och två par vårskor! Jag hoppas att jag får tummen ur och fotar dessa saker så jag kan lägga upp bilder på dem här vid något tillfälle.. :P


Efter vår shoppingdag följde en kväll i biosalongen, för oss alla tre. Vi såg ”Just go with it/Min låtsasfru” med Jennifer Aniston och Adam Sandler. Det var en rolig och lättsam film! :)


Idag har vi mest bara segat och alla tre har vi även försökt plugga lite.. Jag till mitt prov i psykiatri som jag har imorgon, Mollie till de nationella proven hon har i fysik i veckan som kommer och Joakim bara plugga lite allmänt.. ;P


Som sagt, imorgon har jag prov i större delen av kursen.. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0