4 Maj

Idag är det exakt en månad kvar till vi är på väg till Kreta, jag och älsklingen! Just i detta nu sitter vi på planet, om en månad vill säga.. :P

Det ska verkligen bli kul! Vår alldeles egna semester, första vuxna semestern. Jag hoppas vi får bra väder, för vi ska verkligen bara ha det gött. Ligga vid stranden och sola, bada, äta gott och verkligen bara ha det gott!


På fredag ska jag åka till Mariestad över dagen och umgås med storasyster och systerdotter. Vid lunchtid ska jag även träffa mamma en sväng, vi ska inhandla lite reseprofylax. ;P Mamma tycker ju att det är viktigt att ha med sig diverse grejer, så hon har erbjudit sig att ta med mig och införskaffa detta, för hennes räkning. Mycket snällt av henne! :)


Nej, nu ska jag snart dra iväg till skolan och ha halvtidsbedömning, jag får bla tillbaka provet. Sen ska vi iväg på ett studiebesök på OT-gruppen. Hoppas det blir intressant.


Jag önskar alla en härlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Jag längtar också efter greklandsresan :D Det ska bli himla härligt! :)



Åh, OT-gruppen. DOm har jag skrivit ett helt arbete om. Det är en intressant verksamhet :D Kram och lycka till med allt :D

2011-05-04 @ 10:18:59
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0