Inget vettigt alls

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl… inte roligt! :O Va fasen! Inte vill man ha någon mer snö, i MAJ månad! Nej, fy katten alltså, detta gillas inte!


Jag sitter här hemma just nu och försöker väl komma igång med det där skolarbetet som jag ska ha klart till på torsdag.. Men ni vet hur det är.. man är seg och jävlig och skjuter alltid upp det till sista stund.. :P Men troligtvis kommer jag nog igång idag iaf, någon gång..


Nu funderar jag istället på att hoppa in i duschen och sen få på mig lite kläder, än att sitta här halva dagen i nattlinne..

Ja, vad ska jag säga.. Har nog egentligen inte så mycket att komma med just nu tror jag..

Valborgshelgen var bra iaf. Vi var i Sthlm och hade det gött med Joakims familj och vänner. En väldigt bra helg faktiskt! :)


Nej. Nu får det vara bra för denna gången.

Ha det!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0