26 september

Jag har två saker att berätta idag, den ena är av det gladare slaget, det andra är av det ledsnare slaget..

Idag fyller min mormor Iris 89år. Hon överlever mycket hon, tom sin nyliga sjukhusvistelse där de konstaterade att hon hade brutit bäckenet. Stackars lilla mormor! Men hon är en kämpe!

Någon annan som var en kämpe var John. John är Joakims mammas man, men ikväll så lämnade han oss.. Han var en man som aldrig klagade i onödan, framförallt inte på smärta.. Men han hade gått en tid med fruktansvärt ont i hela kroppen och sökte sig till sist till sjukhuset, de tog prover som antydde åt leukemi- flera prover togs för att fastställa detta helt. Dessa prover skulle de få svar på denna veckan.. Men han vart kraftigt sämmre och fick åka in till sjukhuset.. Ikväll, för knappt en timme sedan så dog han.

Stina, jag beklagar din sorg pch tänker på dig! Det har varit ett tufft år, i våras dog Johns ena son väldigt plötsligt, och nu dog även John. Jag hoppas att nästa år blir ett mindre tufft år för dig!
Övriga personer i familjen, jag beklagar även er sorg. Även jag känner sorg inför detta.

John Lundström- vila i frid!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0