Tjuvstartat påsken..

Under dagen idag var jag iväg och inhandlade mitt och Joakims gemensamma påskägg. Vi har tidigare år inte gjort något speciellt väsen utav det här med påskägg med presenter i osv till varandra som man kan göra.. Vi brukar väl mest bara köpa något gemensamt med godis i och dela det med folket vi är med just den påsken.. :) Men i år så kände jag för att lyxa till vårt ägg litegrann. Så jag fyllde ägget med några extra överraskningar förutom godis :)

Eftersom vi inte ska vara hemma i Örebro denna påsken så beslutade vi oss för att tjuvstarta påsken redan idag.. Så Joakim fick gå på ägg-jakt här i lägenheten för att hitta det ägg som jag hade införskaffat.. Sedan fick han öppna det och finna överraskningarna i det : ett kuvert innehållande fyra trisslotter, samt en paket- innehållande filmen "In time".. Förutom vanligt godis och påskgodis hade jag även lagt i två Kinderägg, påsken till ära.. hihi.

Tyckte det var lite roligt och sitta där tillsammans och skrapa lotter, vi vann endast på en av fyra lotter, vinsten vart 25kr :P Sedan öppnade vi våra Kinderägg, åt chokladen samt öppnade för att se vad vi fick för överraskning i ägget. haha! Jag fick bygga ihop en liten grej man kan rita mönster med. Joakim fick en liten bil som man kan dra upp så den åker iväg i en väldans fart. Helfästligt! haha!

På fredag susar vi ner till min familj i Mariestad. Vi ska leka flyttgubbar hela dagen på fredag, syrran med familj flyttar från lägenhet till hus. På lördag firar vi min farfar som fyller 75år. Det blir nog en trevlig helg! Men jag räknar med träningsvärk..

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en mysig dag hörru :D

2012-04-04 @ 23:51:01
Postat av: Emma [loveshaped]

Glad påsk! :)

2012-04-05 @ 10:58:03
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0