Bio

Fattar inte varför jag alltid vill börja mina inlägg med "jahapp".. :S var iaf på väg att skriva det nu igen, men nu får det vara nog med det!

Vi gick på bio igår kväll, samt idag vid lunchtid, så med andra ord har vi klämt två biofilmer på mindre än ett dygn ;P haha! Vi såg den nya batmanfilmen igår och den senaste madagaskar idag.. Nu har vil endast en film kvar att se utan "Bio sommar 2012! -filmerna, å det är "Snabba cash 2" som har permiär den 17 augusti. Får vänta ett par veckor till det då..

Igår hade jag förresten min sista dag på sommarschemat.. så nu är jag helt vanlig "timmis" igen då.. Men det ska väl gå bra det med, precis som det har gjort förut.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0