Förlovad!

Som nu de allra flesta vet så är jag och Joakim numera förlovade! :) Men vi kommer inte att gifta oss det närmsta året..
Vi har haft våra planer på att förlova oss sedan i våras, tror Joakim frågade mig i April någon gång.. Sedan så gick vi och provade ut ringar tidigt i Juni.. Inga överraskningar här inte ;P haha!
Vi hade från början bestämt att det skulle ske på vår fyraårsdag. Vi bestämde vart vi skulle gå ut och äta och fira det hela, det blev på Casa Nostra..

Men något som inte var förberett var hur det hela skulle se, och det blev en överraskning för mig. :)

Igår morse väcktes jag utav att Joakim spelade "vår låt", "Lazarus"- Porcupine tree. Jag vaknade till och han kröp ner bredvid mig i sängen.. Han frågade mig om jag ville förlova mig med honom (såklart visste han ju redan vad svaret var..haha!) Men det var mycket mysigt.. Vi låg och pratade en stund innan han var tvungen att gå iväg till jobbet, själv fick jag somna om igen! :) Mysig och perfekt morgon!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0