Vägning 31/12- 2012

Ja, då var det dags för en veckans vägning och sista vägningen för i år! haha.

Trots att jag har börjat äta vanlig mat tidigare än vad jag skulle (enligt dietisten), så verkar det inte ha hindrat vikten från att röra sig neråt. Kanon! :)

Startvikt: 158,9kg
Vikt vid förra vägning (24/12): 139,4kg
Nuvarande vikt: 138,3kg

Viktminskning: 1,1kg

Inte så dåligt tycker jag.. 1kg känns ganska bra att tappa per vecka, hoppas att det kan fortsätta så! :)
 
 
Nu önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR!
 
Ps. Om jag kommer på några nyårslöften så kommer jag nog säkert på dem vid 12-slaget i natt, så jag får väl avslöja dem för er en annan dag i så fall! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad roligt att allt har gått så bra, och fortsätter så för dig - din blogg peppar mig jättemycket!

Önskar dig ett gott nytt år!
Kristina

Svar: Tack så mycket! Det är alltid lika kul att läsa att någon blir peppad av det jag skriver! :) Hoppas att du har fått ett bra nyårsfirande och att du får ett gott nytt år!
Myzan

2012-12-31 @ 12:56:41
Postat av: Madde

Härligt, 1kg eller me är alltid underbart:D

Svar: Ja, det känns faktiskt bra :)
Myzan

2013-01-02 @ 14:14:52
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0