Veckans vägning..

Jag vet att ni alla väntar med spänning på veckans vägning, det gör jag med.. Men tyvärr blir det inställt denna veckan!

Vi fick ett väldigt tråkigt och chockande besked igår som gjorde att vi satte oss i bilen och for upp till min sambos familj i Stockholm sent igår kväll.. Vet ej hur länge vi kommer att stanna här eller hur någonting blir kommande veckan, vet bara att det känns viktigt att vi är här och stöttar varandra i familjen i detta..

Kommer därför kanske inte vara så jätte flitig på bloggandet denna veckan, hoppas att ni har förståelsen för det!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Kram! <3

2012-12-17 @ 15:35:13
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: EllinorO

Ta hand om dig och hur jobbigt det än är så kom ihåg att äta. Säger bara det. Wasa sandwhich, skyr, yoghurt, proviva, sådant som är lätt att få med sig. Kram

Svar: Tack! Jodå, jag äter :) Måste ju :)
Myzan

2012-12-17 @ 17:55:45
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0