Idag kommer systra mi <3

Nu sitter jag på jobbet.. Jag slutade kl 13. Men jag ska inte hämta Mollie förrän kl 14 på stationen, så jag kan lika gärna sitta kvar vid datorn här ett tag.. Hinner liksom inte hem emellan..

Ja, som ni precis läste kommer Mollie (lillasyster) hit idag, om knappt en halvtimme!

Det ska bli kul att ha henne här ett par dagar och göra lite syskongrejer. Antar att det kommer bli en hel del shopping, då hon fick pengar i julklapp.. Sedan lär det nog bli bio, brukar bli det när hon är här ;p Tror att hon kan vilja se "New years eve", eller vad den heter.. :) Sedan ska vi se till att det blir god mat också! :)
Jag tänkte komma med förslaget att ta med mat hem ifrån Grekiska kolgrillen idag, det brukar hon tycka om :)

Hoppas ni andra också får en trevlig trettondagshelg, med lite extra ledigt.. :)

Kommentarer
Postat av: Mollie ^^

Synd att de inte ble nån film :/



Måste få komma till dig snart igen <3

2012-02-11 @ 19:40:36

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0