Nu startar sommaren..

..med jobb och mera jobb! :P
Imorse ringde våra klockor vid 06.00 och det var dags att stiga upp. Joakim skulle iväg till sin första dag på jobbet, å själv skulle jag iväg till första dagen utav åtta veckors sommarjobb.

Vi har båda överlevt dagen :P haha!

Känns som att jag har så mycket jag skulle kunna skriva, så mycket att berätta.. Men samtidigt vill jag inte berätta något ändå! Jobbig känsla det där- när man bara vill skrika ut över hela världen och berätta om vad man är med om osv.. men samtidigt vill man hålla lite på det och inte avslöja något i förväg, för man vill att det ska få vara lite hemligt.. Gah! :P

I helgen blir det blandad kompott.. Ska på en väldigt försenad inflyttningsfest på fredag.. På lördag blir det att åka till Mariestad och spendera kvällen och natten hemma hos syrran den äldre med familj. :) Blir en bra helg!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0