Trött, trött, trött..

.. det är precis så jag känner mig just nu, men vad hjälper det.. Snart är det dags att åka iväg till jobbet iaf för att påbörja ett kvällspass.. börjar kl 14, slutar kl 21.30..

Igår hade jag iaf en ledig dag.. då passade jag på att uträtta ärenden samt att vara social.. Jag hann bland annat med att ta en fika med Jessica ett par timmar. Och på kvällen hann jag med en filmkväll med Tina och Sara. :) Mycket trevligt förslag det där må jag säga, och jag tror det kommer ske fler gånger ;P

Idag är det verkligen bara grått ute! Jag vill inte ut.. Om jag fick bestämma skulle jag sitta här hela dagen och bara glo ut på det tråkiga vädret.. Men nu istället måste jag ge mig ut i det där.. blähä!

Jag tror att jag är ledig i helgen.. hela helgen.. Å det är ju inte helt vanligt numera :P Har ju jobbat så många helger den senaste tiden.. Men det ska verkligen bli gött att vara ledig när alla andra också är det.. Jag och joakim har därför -lediga helgen till ära- planerat in mycket god mat som vi ska laga :) Samt att vi ska umgås med en hel del folk som vanligt. :)

tjarå!

Kommentarer
Postat av: TinA

jensen imorgon! :)

2012-03-16 @ 20:53:47

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0