Drömmar

Haha. I natt drömde jag t.o.m om operationen! Jag kommer på mig själv hela tiden med att typ sitta och dagdrömma, planera eller tänka på hur mitt liv kommer bli och se ut efter operationen.. Jag är besatt! :P
Samtidigt som det fortfarande känns så himla overkligt att jag kanske t.o.m är hemma vid denna tid om 2 veckor, så längtar jag något otroligt och jag räknar ner varje dag som går!

Framför allt märker jag att "påslagret" håller på att minska mer och mer för varje dag.. Det känns toppen, för när operationen sen är gjord vill jag verkligen inte dricka något sånt här mer! Ok, har jag någon påse kvar så kan jag väl äta slut på dem till mellanmål som de tipsade om att man kunde om man ville... men jag kommer INTE köpa hem fler!!

Hur känner ni, har ni druckit någon shake efter era operationer? Eller ni som flyter med mig nu, vill ni se dessa påsar igen efter er period?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag opererades i måndags och både nu i flyt fasen och pure fasen ingår ingår dom 2 ggr per dag men dock inte modifast för de har mest kalorier utan naturdiet o nutrillet.. men jag lovar dig att efter op så kommer du med glädje dricka naturdiett o sånt igen... är nu 3 dagar sedan min op o jag har lust att spy bara jag tänker på mat... inte ens soppa klarar jag... bara mjölk, vatten o drickfärdiga naturdiet

Svar: Verkar vara väldigt olika i olika landsting samt olika för varje individ hur de känner inför det där med att dricka shake igen efter operationen.. Jag hoppas att allt har gått bra för dig med din operation! :)
Myzan

2012-11-29 @ 15:27:19
Postat av: Evelyn

Gud nej, låt mig slippa!

Svar: Haha! Förstår dig! :)
Myzan

2012-11-29 @ 23:23:43
URL: http://atinylittleworld.wordpress.com
Postat av: Madde

Ne uscha man va spyfärdig man bara tänkte på dessa påsar efter operationen!:P

Svar: Samma tänker jag nu! Men jag får se, får la äta upp de få jag har var.. :P
Myzan

2012-11-30 @ 10:22:25
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0