Morr från magen..

Alltså, min mage låter väldigt mycket nuförtiden när jag går på flyt! Den morrar, kluckar och blubbar sig dagarna i ända! :P
Gör/gjorde era magar också det?
Jag är inte hungrig eller så, utan det bara väsnas ändå.. Det är t.o.m så att jag och sambon kan sitta och skratta åt den ibland när den väsnas så t.e.x då vi tittar på tv! :)

Men till sambons stora förtjusning (eller ja, han har inget sagt, men jag kan tänka mig att han är glad) så fiser jag betydligt mindre nu än vad jag gjorde förr!! Det tycker jag också är bra! :)

Haha, vilket blogginlägg det här blev nu då, men ni får ha lite överseende! :)

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Jag har bara en sak att säga. Vänj dig. Min mage pratar massor efter att den fått mat i sig. Det knorrar och håller på.
=)

Svar: Haha. Ja, jag antar att man får göra det! Men hellre att magen pratar en del än att man fiser så förbannat mycket som jag gjorde förr! :P
Myzan

2012-11-14 @ 11:19:18
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0