Natt och kör..

Jobbade natten till idag.. Fick gå hem runt sju i morse och sedan var det bara att lägga sig och sova.. Sov till typ halv två, sen var det dags att göra sig i ordning för att hinna till frisören klockan 14.30. Det blev bara toppning och uppfräschning av färgen i håret idag.. Jag gillar den färgen jag har och jag vill gärna spara ut längderna lite nu hade jag tänkt, så ajabaja med för mycket klipp där! :P
Kändes skönt att få pyssla om håret lite, det var jag värd efter -10kg på 3 veckor! :)

Sedan var jag och köpte biobiljetter till fredagskväll då jag och sambon har tänkt att se "Breaking dawn part 2"..

Väl hemma igen runt halv sex var det bara att dricka en shake och sedan ge sig ut på en allra första övningskörning med sambon! :) Handledarpappret kom idag i brevlådan! :) (Det är alltså han som ska ta körkort, inte jag).. :P

Gick faktiskt ganska bra för honom för att vara första gången.. Så nu är det bara för oss att ge oss ut och öva som bara den hela tiden så han kan ta det där kortet någon gång! :)

Annars inte mycket nytt som händer eller snurrar runt kring mig just nu..

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till fint flytresultat

Svar: Tack så mycket! :)
Myzan

2012-11-21 @ 22:37:42
URL: http://mariasvikt.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0