Om 3 veckor..

Idag är det tisdag, vilket betyder att om exakt 3 veckor ligger jag på operationsbordet.. (eller vem vet, kanske redan är opererad vid den här tiden på dygnet..) Jag har räknat ut att jag har exakt 83 påsar Modifast kvar att ta innan det blir fasta från kvällen dagen före!
83 låter ganska mycket, men man får ju tänka på att det försvinner fyra om dagen, så snart är det inte så mycket kvar! :)

Jag tjuv-vägde mig i morse! (ovanligt va? haha) Men vet ni vad? Idag visade vågen exakt -10kg!! Så då blir det verkligen något att fira imorgon på salongen! :)
(Denna vägning är ju egentligen en fuskvägning så den skriver jag inte upp.. Måndag är det som gäller..) Men det var så kul ändå att se att mitt första mål var uppnått! :)

Nästa mål kommer att bli -25kg och då ska jag unna mig att köpa en film som jag vill ha! :)

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Bra jobbat. De första 10 och 20 kg är fantastiska.

Svar: Tack så mycket! :)
Myzan

2012-11-20 @ 12:14:50
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Madde

Härligt med -10kg redan!=)

Svar: Ja, det känns gött! Men samtidigt har jag en lååång resa med måååånga kilon till framför mig.. Så -10kg känns egentligen bara som en spott i det blå havet :P
Myzan

2012-11-20 @ 12:51:45
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0