Uppdatering om läget..

Nu har det varit lugnt på bloggen i några dagar.. Har haft fullt upp med annat..

Var bla. i min hemstad och besökte min familj, framför allt min storasysters familj och deras nya tillkommling - en liten son! :) Han var verkligen underbar och jag kunde knappt hålla tassarna ifrån honom!

Sedan har det fixats en del här hemma idag, städat, handlat, ordnat med lampor osv..

I fredags var vi ju på bio på kvällen, sambon och jag. Vi såg Breaking dawn part 2. Tyckte nog att den var en av de bättre filmerna i den serien.. :)

Annars flyter det på med flytet.. Jag äter och dricker som jag ska, saknar mat, men jag överlever och står ut..
Imorgon är det bara 2 veckor kvar på flyt samt att det är dags för en "veckans vägning". :) Det ser jag verkligen fram emot!
Har faktiskt lyckats hålla mig ifrån att "fusk-väga" mig sedan i onsdags..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0