Fånig som jag är..

Då jag aldrig tidigare har ägt en egen våg så trodde jag ju såklart aldrig att jag skulle bli en sån som "smygväger" mig! haha.
Jag har bestämt att jag ska väga mig varje måndag morgon då jag har vaknat för att det ska få bästa och mer rätta resultat vecka för vecka.. Men kan ni tänka er vad jag gjorde i morse?? Jo, jag "smygvägde" mig faktiskt :P Det resultatet visade faktiskt redan nedåt, men jag tänker inte skriva ut det då det inte är något jag tänker räkna med. Fusk räknas ej! ;)
Ni få helt enkelt hållas till tåls till nästa måndag precis som jag! :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Hehe! Smygvägning är farligt roligt ibland! =D
Jag har vägningar på onsdagar men måndagar och fredagar är farliga för mig då jag lätt hoppar på den lite... Hehe!

Svar: Känns som att det kommer bli en del fuskvägningar :P Men jag ska försöka lägga band på mig! och som sagt, endast måndagar som kommer att räknas! :)
Myzan

2012-10-30 @ 14:46:39
URL: http://lizasgastricbypass.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0