Hungrig!

Idag är det ju som sagt min första dag på flyt.. och jag är hungrig! SÅ hungrig! Men jag vet ju att det kommer att släppa, att det kommer att bli bättre om några dagar.. Det är ju inte min första gång på flyt det här..

Har tänkt på en del mat idag.. har tänkt på allt jag kanske inte kommer att kunna äta sedan. Jag har tänkt många tankar som "åh, varför passade jag inte på att äta det där eller det där" "Åh, vad det skulle vara gott med det där".. Men nej! Jag SKA inget annat förutom mina shakar och vatten ha! Jag ska fixa mina 6veckor denna gången och få min underbara belöning för detta!
(6veckor är ju egentligen ingenting emot de 6 månader jag har kört förut! 3månader strikt flyt + 3 månader flyt nedtrappning/ mat upptrappning)..

Jag fixar detta lätt! Det gör jag! Jag ville väl bara få gnälla lite antar jag :P

Ps.
När sambon kommer hem ikväll ska det tas lite mått osv, så förhoppningsvis hinner jag lägga ut en inlägg med detta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Gud vad spännande, jag hejar på dig!! Och grattis på födelsedagen i förskott, du får se denna resa som din present till dig själv! :) Hoppas du hade det härligt i Grekland också! :) Kram!

Svar: Tack för hejaropen! :) Semestern var härlig! :) Kram
Myzan

2012-10-29 @ 19:59:33
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Kristina

Vad kul att du också är på väg! Jag ska på kirurgbesök i slutet av november och lär bli opererad i december eller i januari. Skönt att läsa om andra som är steget före!

Hejahejaheja!

Kristina i Skåne

Svar: Åh, vad spännande att det är flera som är i startfaserna! :) Är det en GBP du också har tänkt dig? Tack för hejaropen! :)
Myzan

2012-10-29 @ 20:55:05
Postat av: evelyn

Åh, det kommer gå bra! Heja heja! Det tar ju ett par dagar men sen minskar ju hungern avsevärt! Och man får gnälla, ibland behöver man det :)

Svar: Bra att höra att det är ok med gnäll! ;P
Myzan

2012-10-31 @ 15:54:17
URL: http://atinylittleworld.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0