20 September

Hej och hå, idag är det den 20 september.. värst vad tiden går!
Idag insåg jag att det är exakt en månad kvar tills vi åker utomlands.. Helt sjukt! Vi beställde ju den där resan typ i mars någon gång, å tyckte då att det var en evighet kvar tills vi skulle åka.. Å nu är det bara en månad kvar, och vi har knappt hunnit ägna det en tanke alls! haha.
Taxfreekatalogen kom idag, vilket gjorde att det kändes mer verkligt.. Vi har redan gjort vår order för hemresan.. (tydligen får man from denna sommaren endast köpa alkohol med sig hem ifrån EU-länder, ej på vägen dit..) Men det spelar ju egentligen inte så stor roll.. alkohol finns ju oftast billigare där nere ändå.. :)
Snart dags att tänka på att växla pengar å sånt då..

Nej, nog om det och dags att göra sig i ordning för sängen snart..

Jag borde kanske uppsöka arbetsförmedlingen snart?? Åh, jag vill verkligen inte det.. Har inget bra intryck av dem sedan tidigare, å gå dit känns bara som ett stort jävla misslyckande och nederlag! BLÄ!
Men om jag ska försöka få någon a-kassa nu när jag får jobba så lite så måste jag ju vara inskriven där.. BLÄHÄHÄ!!!
Pallar inte med det imorgon iaf.. Får se om jag orkar med det nederlaget nästa vecka, kanske..

Jag vill ha ett fast jobb, eller åtminstone en stabilare inkomst!

Kommentarer
Postat av: TinA

Förstår hur du känner det!

2012-09-24 @ 13:29:53
URL: http://egoism.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0