Bilder från igår..

Jag var å klippte och färgade mig igår (vilket verkligen var behövligt). Här är resultatet:
 
Jag gillar att gå till frisören, jag har gått till samma i fleeeeera flera år! Men igår ringde hon mig å sa att hon tyvärr inte kunde hjälpa mig då hennes dotter blivit misshandlad och hon var tvungen att åka till sjukhuset med henne och få det dokumenterat! Självklart förstod jag det, så jag gick med på att en av hennes anställda skulle göra mitt hår istället..
 

Kanske inte världens bästa bild, men jag tycker det är skit svårt att ta bra blider på mig själv! Nu har jag iaf en jämn färg i håret igen samt att jag testat snedlugg för första gången ever! :) Vad tycks?
 
Här är förresten min goda lunch från igår:
 
 
Omelett gjord på 1 ägg, salt, peppar och en skvätt grädde. Fyllning: Lite riven ost, örtsalami, soltorkad tomat, körsbärstomat samt en vitlökssås gjord på creme fraiche. (visst stavade jag rätt nu Cicci? ;) )

Jag orkar aldrig en hel omelett på 1ägg, utan jag får dela den i två delar, så jag har det till lunch idag med! :)

Och när jag ändå är i farten kan jag slänga upp bilder på gårdagens middag:
 
 
Köttfärssås och spagetti med lite riven ost och ketchup. Så gott!
 
 
Orkade inte äta upp allt så sambon fick det här av mig..
 
Nej, nu ska jag över till grannen och dricka te! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaa! Du stavade helt rätt, bra där! :)

Svar: Haha! Jag kan när jag vill.. ;)
Myzan

2013-04-09 @ 12:13:47
URL: http://thereallifeofcecilia.wordpress.com
Postat av: Kristina

Wow, så häftigt, jag känner inte igen dig! Ditt ansikte har förändrats jättemycket ju! Ser du det själv också? Jag har inte gått ner mer än 24 kg än så länge, men också ändrat ansiktsform - säger andra. Har jättesvårt att se det...

Svar: Ja, jag har jätte svårt att se sånt själv.. Ser det endast om jag kollar på före/efter bilderna.. Annars tycker jag inte jag ser någon skillnad alls.. Konstigt det där.. 24kg, wow vad bra jobbat! :)
Myzan

2013-04-09 @ 21:20:14
Postat av: Madde

Det vart bra :))

2013-04-11 @ 10:47:33
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0