Styrka, träning och magknip..

Jag är frälst i min träningsbh! Inte visste jag att det kunde göra SÅ stor skillnad i träningen att använda en sådan istället för en vanlig bh.. :) Sprang idag igen på gymmet. Sprang 5minuter idag med.. Men fick håll igen.. Gick 4minuter och avslutade med att springa en sista minut igen..
Gick sedan över till min gamla uppvärmning, nämligen cykling.. Körde det 10minuter också..
Sen gick jag på styrkemaskinerna samt fria vikter..
 
 
Testade en ny maskin idag.. Liggande benpress.. Brukar i vanliga fall köra sittande benpress, så det här var en kul omväxling.. Här hängde man på egna fria vikter och på kortet har jag hängt på sammanlagt 140kg. Jag fixar mer, men jag tyckte att detta räckte idag då det var första gången jag använde maskinen..

När jag kom hem sedan åt vi detta:
Fiskpinnar, dillmos och lite remouladsås.. Jag åt lite för mycket idag så jag fick mega magknip efteråt och vart liggades i soffan och slutligen i sängen en stund efteråt.. Jag kunde inte ligga på sidan, för då kändes det som att hela magen, tarmar och allt kom i kläm! Så jag kunde endast ligga rakt på rygg.. Det var så skönt sen när det släppte! :)

Imorgon ska jag åka ner till storasyser och umgås med henne och hennes två barn hela dagen. Vi ska försöka ta oss ut på en långpromenad om barnen är medgörliga :P  Ska bli en så trevlig fredag!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

så super duktig du med träningen! :D

Svar: Tack Madde! Ja, jag känner mig nöjd med min träning.. Dock har jag långt kvar innan jag blir lika duktig som du ;)
Myzan

2013-04-27 @ 09:37:59
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Madde

Fiskpinnar kunna jag äta fler ggr i veckan förr jag vet inte med det blir sällan av nu men är väl för jag har svårt för mos och de är det som är gott till :P

Svar: Dumpar du på mos? Har hört att det är många som gör det.. Själv har jag hittills fixat att äta det alla gånger jag gjort det.. Förutom att jag åt lite för mycket denna gången och fick magknip..
Myzan

2013-04-29 @ 09:49:07
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0